Klantenservice

Bestellen

Bestelling, betaling en levering gebeurd via Follie en koffie website.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het voltooien van de bestelling en betaling wordt de je op de hoogte gesteld van de levering .

Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?

Je kunt je bestelling na afronding niet meer wijzigen. Dat is geen onwil, ons geautomatiseerd proces laat dit gewoonweg niet toe. Je mag steeds een mail sturen naar info@follie-koffie.be. Je kunt je bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Als je de bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt ontvangen, kijkt dan even naar de sectie over retourneren. Je mag ook steeds in onze winkel in Kortrijk langskomen.

Kan ik mijn workshop bestelling wijzigen/annuleren?

Bij annulering binnen de 8 dagen voor het aanvangen van de workshop of op de dag zelf wordt er 25€ in kost gebracht. Het resterende bedrag wordt terug gestort binnen de 14 dagen na de annulering. 

Bij wijziging/annulering voor de 8 dagen wordt het hele bedrag terug gestort of kan je eventueel een andere datum vastleggen.

Betalen

Kan ik veilig betalen?

Op Follie en koffie kun je eenvoudig winkelen en veilig betalen. We werken samen met Mollie een gerenommeerde partij voor online betalen. Daarnaast gebruiken we een beveiligde SSL verbinding, waarmee alle privacygevoelige gegevens versleuteld worden verzonden. Kortom bij Follie en koffie, winkel je veilig en vertrouwd.

Betalen met creditcard

Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Houd je creditcard dus bij de hand. Let op: er kan gevraagd worden om een aanvullende verificatie. Die verificatie heb je zelf ingesteld bij je creditcard maatschappij en het wachtwoord heb je zelf gekozen. Indien je daar vragen over hebt adviseren wij je contact op te nemen met je creditcard maatschappij.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Follie en koffie is verantwoordelijk voor het uitleveren van je bestelling. Na het verwerken van de bestelling en betaling wordt je op hoogte gesteld van verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Zodra de bestelling afgerond is zal binnen de drie dagen je bestelling verzonden worden je zal daar ook steeds een bericht van krijgen.

Wat zijn de bezorgkosten?

We hanteren de Bpost verzendkosten dat wil zeggen 4.40€ per pakje tot 5kg naar een afhaalpunt en 5.70€ als je wil dat het pakje naar je thuisadres verzonden wordt. Voor een pakje tussen 5-10 kg is de prijs 6.20€ en voor een pakje boven de 10 kg is het tarief 10.20€

Voor pakjes naar het buitenland werken we via Mondial Relay voor Nederland is dat voor een pakje van 0-5kg, 3.75€ en vanaf 5kg, 5€.  Mondial relay werkt uitsluitend met afhaaldiensten.

Retourneren

Niet tevreden over je aankoop, jammer maar dat kan gebeuren. Neem dan zeker contact op met info@follie-koffie.be dan bekijken we het probleem en lossen we het op. Ja mag ook steeds in de winkel in Kortijk langskomen als je wil omruilen.

Voorwaarden

Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

De verzendkosten van de retourzending komen voor rekening van de klant en kunnen niet verhaald worden op Follie en koffie.

Zorg er wel voor dat je het artikel op tijd terug stuurt. Artikelen die buiten de zichttermijn van 14 dagen retour worden gestuurd, worden niet meer als retour verwerkt. 

Een retourzending is altijd het risico van de verzender en dit betekent dat de verkoper en Handmade4you niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte of Retour sturen kan alleen binnen de genoemde 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoording van de klant.

  • We adviseren om het artikel te verzenden met track and trace.
  • Wanneer je het met een postzegel verzendt, is het eigen risico voor de verzender als het pakket zoekt raakt.
  • Retourzendingen met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard
  • Als het artikel gedragen/gebruikt of beschadigd is, wordt de retourzending niet aanvaard.
  • Het artikel moet in de originele verpakking, teruggestuurd worden in een luchtkussen envelop of brievenbusdoos,
    zodat het niet kan beschadigen.

Voldoet je retour niet aan bovenstaande voorwaarden, dan kunnen we je retour weigeren.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Op het moment dat Follie en koffie uw bestelling retour heeft ontvangen zal het verschuldigde bedrag gestort worden.

Heb je een klacht

Neem dan contact met ons via email,  info@follie-koffie.be of telefonisch +32 475 345 485, Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Aarzel dan ook niet om ons foto’s te versturen om het probleem nog beter te omschrijven. We nemen dan snel contact met je op om de klacht zo goed mogelijk te verhelpen.  

Item stuk ontvangen

Het kan onverhoopt gebeuren dat er een item stuk gaat tijdens het transport. Dan geval kan je uiteraard altijd een mail te sturen naar: info@follie-koffie.be Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is gegaan. We zullen samen dan een passende oplossing zoeken!